2016/07/26

LIEBSTER BLOG AWARD

Hej, dzisiaj chciałabym odpowiedzieć na nominacje od Darii H z bloga http://podroze-w-ksiazki.blogspot.com, której bardzo dziękuję i pozdrawiam. Teoretycznie powinno tu się nominować 11 blogerów i zadać mi 11 pytań, ale ja jestem dość małym blogerem i po prostu nominuję tyle blogów ile mogę. A oto są pytania:

1. Seria książek lub książka, której nie chcesz przeczytać to...?
Chyba takiej nie ma, ogólnie jestem otwarta na propozycje, ale boję się zaczynać Czerwoną Królową, bo słyszałam o niej różne opinie.

2. Jakie jest twoje ulubione miejsce do czytania?
Nic oryginalnego - łóżko. Lubię jeszcze czytać na stołku w kuchni, kiedy w nocy robię herbatę.

3. Jaka postać literacka jest najbardziej zbliżona do ciebie charakterem?
Jak czytałam Miasto kości i Miasto popiołów to miałam wrażenie, jakby ja i Clary byłyśmy tą samą osoba rozdzieloną na dwie - ja fizyczna i Clary literacka.

4. Jaka książka Cię najbardziej zaskoczyła?
Igrzyska śmierci, a zaskoczyła mnie tym, że mi się spodobała. Jeszcze Lola i chłopka z sąsiedztwa i tak samo spodobała mi się i to było zaskoczenie.

5. Książka, która nigdy Ci się nie znudzi to? I dlaczego?
Seria o Harrym Potterze, chyba dość oczywiste i Mały Książę, na początku to była lektura, ale średnio mi się podobała, ale potem się przekonałam i jest niesamowita.

6. Gdybyś mogła/mógł całkowicie charakter jednej z książkowych postaci kto to by był? Dlaczego właśnie ta postać?
Szczerze nigdy bym nie zamieniła charakteru postaci fikcyjnej, ale jakbym musiała to - Elizabeth z Łowczyni, ostatnio przeczytałam tą książkę i uważam, że główna bohaterka jest nudna, dałabym jej trochę humoru Jace z serii Dary Anioła.

7. Oglądasz seriale? Jak tak, jaki jest Twój ulubiony?
Tak, seriale to moja miłość. Trudno mi wybrać ulubiony, oglądam ich sporo, kocham tak samo dużo, ale mam tu posty dotyczące seriali: ulubione #1, ulubione #2, ulubione #3.

8. Jaką ekranizację uważasz za lepszą od książki?
Nostalgia anioła i wolę trochę bardziej Koralinę w filmowej wersji.

9. Czytasz poza domem? Gdzie?
Szkoła, autobus, czasem w parku, nic specjalnego.

10. Kawa czy herbata?
Lubię oba, ale herbatę mogę pić o każdej porze dnia i nocy, a z normalną kawą to trochę gorzej.

11. Masz osobę z jaką dzielisz swoje zainteresowanie książkami? Kto to?
Niestety nie. Moi znajomi nie czytają, a jak czytają to takie książki jakich ja nie czytam. Mam jedną koleżankę i czasem wymieniamy się opiniami o książkach. I taka ciekawostka - dlatego mam bloga, mogę się dzielić opiniami o książkach.

PYTANIA ODE MNIE
1. Jaka jest twoja ulubiona lektura szkolna?
2. Co oznacza nazwa twojego bloga?
3. 5 rzeczy, które byś zabrał na bezludną wyspę?
4. Jaki jest twój ulubiony cytat?
5. Jaki jest twój ulubiony film?
6. Książka, której skończyć nie mogłeś/mogłaś?
7. Co daje Tobie siłę, by prowadzić dalej bloga?
8. Jaki jest twój ulubiony dźwięk?
9. Jaki jest twój ulubiony klasyk literatury
10. Czy masz swój ulubiony DCOM (Disney Channel Original Movie)?
11. Dopasuj piosenkę do ulubionej książki.

OSOBY, KTÓRE TAGUJE
Bookish Galaxy
Książkowa Kraina

Dziękuję za czytanie, dziękuję za zatrzymanie się na moim blogu, jeżeli ktoś z czytających chciałby odpowiedzieć na moje pytania to śmiało odpowiadajcie w komentarzach lub zostawcie link do swojego bloga. Jeszcze raz dziękuję Darii za nominacje, przesyłam całuski.

5 komentarzy:

  1. ,,Czerwona Królowa'' to pozycja, którą rok temu przeczytałabym z uśmiechem na twarzy. Teraz jakoś ta pozycja jest mi obojętna, a recenzje faktycznie mieszane; od zachwytu po rozczarowanie i nienawiść. Ponad to oglądam Scream tak jak ty :) ! Na początku nie byłam tak do niego przekonana, ale teraz czekam na nowe odcinki z utęsknieniem.Nie mogę jednak uwierzyć, że nie oglądasz Teen Wolfa, Pamiętników Wampirów albo The Originals! Szczególnie do drugiego serialu mam ogromny sentyment♥
    Pozdrawiam Doviko, z bloga Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teen Wolfa zaczęłam i Pamiętniki Wampirów oglądam, od razu pokochałam te seriale. The Originals jeszcze nie oglądam, ale to z czasem :)

      Usuń
    2. Ooo <3 Nie wiedziałam. Najgorsze jest to, że te dwa seriale pomału się kończą :|

      Usuń
  2. Też robiłam tego Taga, świetny, pozwala wypromować mniejszych blogerów. Świetnie Ci wyszedł, pozdrawiam Ola z pomiedzy-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nominacji ;) Również uwielbiam czytać na swoim łóżku. "Czerwoną Królową" mam natomiast w planach.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia uśmiech.