2016/06/19

WYJAŚNIENIE

Hej, ostatnio moja działalność na blogu była powalająca, tak wiem o tym. Żadnego posta od tak długiego czasu... super. Chciałabym się poprawić i za każdym razem sobie to objecuje jak pojawi się jeden post w ciągu tygodnia. Czerwiec był dla mnie zabiegany miesiącem. Wiecie jak to jest, poprawianie ocen, robienie ostatnich referatów i u mnie można dodać jeszcze brak chęci. Wiem, nie powinno ta się dziać, ale po porostu muszę sobie czasem tak nieźle odpocząć. W czerwcu przezwala jedną książkę, a jedna doczytałam do 100 strony i oddałam ją do biblioteki. Zawsze ten "kac" dotyka mnie w okresie czerwiec-sierpień, czyli całe wakacje, gdzie mam teoretycznie mnóstwo czasu do czytania, ale z chęciami gorzej. Teraz będę czytała tak bardzo luźną i do tego cieniutką książkę. Na początku lipca wyjeżdżam i nie chcę was zostawiać z niczym, dlatego chciałabym napisać przynajmniej jeden post na tydzień. Mam nadzieję, że na przyszły tydzień uda mi się coś dla was przygotować. Mam pomysł i będę chciała go zrealizować, a nie jak niektóre pomysły na posty od kilku miesięcy leżą i czekają na swoje pięć minut. Teraz trochę się odbudowuje na duszy i zbieram chęci na robienie czego kolwiek.  Trzymajcie za mnie kciuki, żebym coś robiła na blogu, a nie jak rok temu, chyba nie pojawił się żaden post w ciągu tych miesięcy. Przepraszam i kocham was, nie chcę was zostawica

1 komentarz:

  1. Doskonale wiem co czujesz - sama przez ostatni miesiąc miałam malutko na czasu pisanie, nie mówiąc już o zaglądanie na blogi, które obserwuję :( W wakacje mam nadzieję nadrobić wszystkie zaległości i mam wielką nadzieję, że Ty też dasz radę odpocząć, znaleźć równowagę i motywację <3
    Pozdrawiam cieplutko
    www.bookish-galaxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia uśmiech.