2016/06/21

WAKACYJNY TBR


Hejka, dzisiaj staram się wrócić do formy i zacząć coś tu znowu robić. Tak jak widać po tytule posta przygotowałam dla was listę książek do przeczytania w wakacje lub krócej wakacyjny tbr. Widziałam, ze wielu blogerów robi takie listy i uznałam, że właściwie też mogę coś takiego zrobić. Na pewno będzie się zmieniać, tak jak tamta z zeszłego roku, czyli przeczytałam z tamtej listy jedną książkę. Lub może mnie też dopaść kac książkowy, jak to było przez prawie cały czerwiec. Więc zapraszam was do poznania mojej listy.

Byliśmy łgarzami E. Lockhart
Ta książka chyba wyszła rok temu i bardzo chciałam ją przeczytać, kiedy w empiku polaka na nią promocje to nie mogłam sobie odpuścić. Z racji tego, że jest o wakacjach chcę ją przeczytać właśnie w wakacje.

Inne zasady lata Benjamin Alire Sáenz
Tak samo jest z Innymi zasadami lata jak z Byliśmy łgarzami, podobno niesamowita książka, w niesamowitym wakacyjnym klimacie. Czego chcieć więcej?


Zaćmienie Stephanie Meyer
Zmierzch czytałam, ale go jeszcze nie skończyłam, a bardzo bym chciała już go mieć za sobą. 


Szklany tron Sarah J Maas
Cała seria jest bardzo zachwalana w internecie i sama bardzo chciałabym jej troszkę skubnąć.


Harry Potter i czarna ognia J.K. Rowling 
Tak, też nie przeczytałam wszystkich tomów z serii o Harrym i też chcę się w nią zacytować.


Coś od Stephana Kinga
Z Kingiem juz miałam styczność, ale chcę go więcej. W wakacje chcę się wbić w jego długie powieści. Myślę nad Miasteczkiem Salem lub nad Dallas '63, ale to się jeszcze ogarnie.

Więc tak się przedstawia moja lista, która nie raz się zmieni, ale lubię robić listy, więc czy mogło być lepiej? Pochwalcie się swoimi tbr ♡


2 komentarze:

  1. Również mam zamiar przeczytać w wakacje Inne Zasady Lata :)
    Może uda mi się Byliśmy Łgarzami dorwać, więc i to będzie przeczytane w wakacje :)

    przez-zycie-z-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Harry'ego musisz koniecznie nadrobić! Jeśli chodzi o Stephena Kinga,to też zamierzam się nad kupnem ''Miasteczka Salem'' i chyba je kupię.Jeśli lubisz zbiory opowieści to polecam ci ''Czarną bezgwiezdną noc''.A z powieści ''Misery'' jest bardzo dobra. :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia uśmiech.