2016/10/30

WYDANIE SPCECJALNE - Deutsch Aktuell: Wirtschaftsdeutsch in der Praxis

Hejka, dzisiaj mam dla was post informacyjny. Wydawnictwo Colorful Media wydało wydanie specjalne magazynu Deutch Aktuell, gdzie będziecie mogli nauczyć się języka niemieckiego biznesowego w praktyce. Jeżeli chcecie się dowiedzieć więcej o tych magazynach zapraszam was na mój post, w którym powiedziałam wam o tym magazynach.




W tym numerze znajdziecie m.in.: 

  • jak napisać e-maila;
  • jak rozmawiać w pracy;
  • prezentacje;
  • przewodnik do udanych negocjacji;
  • wywiad - kluczem do wymarzonego miejsca;
  • podróże służbowe.
Moim zdaniem te wydanie jest dla osób, które bardzo lubią język niemiecki oraz chcą z nim wiązać swoją przyszłość, ale nie tylko osoby, które interesują się samym biznesem byłby czymś idealnym. Możecie się z niego wiele dowiedzieć. Sama nie umiem jakoś dobrze języka niemieckiego, ale myślę, że dzięki słowniczkowi, który w tych magazynach jest wszechobecny nie miałabym problemu ze zrozumieniem. Jeżeli jesteście osobami bardzo dobrze zaznajomieni z tym językiem jest to dla was pozycja obowiązkowa, sama znam kilka osób, które chcą się kształcić dalej w języku niemieckim i magazyn im by się na pewno spodobał. Nawet jeżeli planujecie wyjazd do Niemiec to myślę, że znalazło by się tam parę przydatnych słówek.

Jeżeli chcecie się dowiedzieć więcej o specjalnym wydaniu Deutch Aktuell zapraszam was na ich stronę: http://wirtschaftsdeutsch.edu.pl/#.

Dodatkowo ma dla was parę zdjęć z Niemiec wykonanych parę lat temu, ponieważ niestety nie udało mi się odwiedzić tego państwa niedawno, ale zawsze mam miłe wspomnienia z Niemiec.




Dziękuję wam bardzo za czytanie tego posta i mam nadzieję, że rzucicie okiem na te magazyn. Oraz, mimo, że nie uważa się halloween za pełnoprawne święto to chciałabym wam życzyć strasznego halloween i dajce mi znać w komentarzach co macie zamiar czytać/oglądać w tegoroczne halloween.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawia uśmiech.