2015/11/14

Top 4 Czarnych Charakterów Seriali

Hej, dawno mnie tu nie było. Niestety ostatnimi czasy mam dość intensywne dni; muszę gdzieś jechać, coś zrobić, uczyć się. Mam nadzieję, że już od przyszłego zacznę pisać normalnie dwa posty tygodniowo. Więc przechodzimy do posta.
Myślę, że każdy z was ma swoje ulubione czarne charaktery, czy to seriali, czy z książek lub filmów itp. Więc dzisiaj mam zamiar przedstawić top 4.

1. Blair z Gossip Girl
Zacznę od tego, że Blair jest moją ulubioną postacią w całym serialu.


2. Chanel Oberlin z Scream Queens
Scream Queens wyszedł w tym roku, ale jej główna bohaterka - Chanel Oberlin już zasłużyła na podium w mojej top 4. I jeszcze kolejny powód: gra ta postać Emma Roberts.


3. Megan Fisher z Wayward Pines
Ogółem zbytnio nie wiem dlaczego jest ona na tej liście porostu ją z nienawidziłam ją w przedostatnim/ostatnim odcinku.
 

4. 4Alison z Pretty Little Liars
Ali moim zdaniem przez pierwsze sezony była naprawdę niezbyt miłą osoba, choć wtedy też ją lubiłam. Moim zdaniem Alison jest dobrym przykładem, że ludzie się mogą zmienić na lepsze.
Dziękuję za czytanie i zapraszam was do podzielenia się w szyi ulubionymi czarnymi charakterami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawia uśmiech.