2015/08/29

5 filmów do obejrzenia przed powrotem do szkoły

Hej, wszystkim. Dzisiaj znowu seria #Back2School. Jest to spowodowanie tym, że nie wyrobiłabym się z tą małą serią do końca wakacji, co jest moja winą i powinnam ją zacząć wcześniej. Mam nadzieję, że się nie zezłościcie a z normalnymi postami wracam od września. Ale teraz powróćmy do tematu szkoły. Dzisiaj zaplanowałam dla was kilka filmów, które możecie obejrzeć przed powrotem do szkoły.



1. Wredne Dziewczyny/Mean Girls
Tego filmu chyba nikomu nie muszę przedstawiać. Jest to klasyka każdego nastolatka, co dziwi mnie bardziej, że film miał premierę 11 lat temu.
http://www.movpins.com/big/MV5BMjE1MDQ4MjI1OV5BMl5BanBnXkFtZTcwNzcwODAzMw/mean-girls-(2004)-large-picture.jpg

2. High School Musical
Tak, trochę to dziwne, ale akcja rozgrywa się w szkole i jest ogółem fun. Oglądałam filmy z serii High School Musical jako dziecko, ale tak prawda zanim wrócicie do szkoły może się nadać.
 http://i.jeded.com/i/high-school-musical.23827.jpg

3. Wild Child. Zbuntowana Księżniczka
Tego filmu możecie nie znać, więc tu macie opis: Nastolatka z Malibu trafia do tradycyjnej angielskiej szkoły, w której kiedyś uczyła się i mieszkała jej zmarła mama. Wybrałam ten film głównie, dlatego, że akcja dzieje się angielskiej szkole z internatem, do których mam słabość. Jako ciekawostka wszystko co ma w sobie szkołę z internatem: filmy, seriale, książki chcę się do tego zabrać.
 Extra Large Movie Poster Image for Wild Child

4. Łatwa Dziewczyna/Easy A
Olive, nie chcąc jechać pod namiot z rodzicami przyjaciółki, wymyśla jako wymówkę randkę. Jedno kłamstwo ciągnie za sobą następne, niszcząc jej reputację. Szczerze: obejrzałam ten film tylko dlatego, że był rok temu na TVN-ie. Tak jak reszta wybrałam ten film tylko dlatego, że akcja rozgrywa się w szkole.
Extra Large Movie Poster Image for Easy A

5. Sztuka Dorastania/The Art of Getting By
George to samotnik, który we wszystko co robi wkłada jak najmniej wysiłku. Nieoczekiwana przyjaźń z piękną i popularną Sally sprawia, że chłopak zaczyna gonić za swoimi marzeniami. Myślę, że ten film pokazuje, że trzeba dążyć do celu i byś systematycznym cały czas oraz niczego nie zostawiać na ostatnią chwilę.
The Art of Getting By Movie Poster

Dziękuję za czytanie. Zapraszam do obserwacji mojego bloga oraz chcę, żebyście powiedzieli o filmach  o tematyce szkolnej.

1 komentarz:

  1. Z tych filmów oglądałam tylko High School Musical :D

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia uśmiech.