2017/09/09

do przeczytana - jesień

Witam państwa dzisiaj w ten niedeszczowy dzień, puki co. Jak wiecie moje plany czytelnicze nigdy nie działają tak jak powinny, czyli piszę jedno robię drugie, norma. Czy tym razem będzie podobnie? Zapewne tak, ale uwielbiam robić listy i tak jakoś się stało, że taka stworzyłam. Nie chcę powiedzieć, że ograniczyłam się do tylko czterech tytułów, bo nie, są to książki, które czekają na swoją kolej krócej lub dłużej, ale tak od nich czuję te jesienne klimaty. Więc zaczynamy!


Obca//Diana Gabaldon
Książkę na liście mam od ponad roku, na półce mam ją od lipca, wtedy kiedy była na piętnaście złotych w Świecie Książki (dziękuję mamo, za jej zakup <3) mam nadzieję, że uda mi się ją przeczytać, tym bardziej, że Weronika @nightskylibrary na instagramie ją bardzo lubi i poleca.

Harry Potter i Insygnia Śmierci//J.K. Rowling
Ja i ostatni to jakoś nie idziemy w parze, od kilku miesięcy się zabieram do niego, a jest to jedyny tom HP, którego nie czytałam, tak nie przeczytałam całej serii, w sumie sama nie wiem czemu, jak nie przeczytam jej jesienią to do końca roku czuję się zobowiązana. Trzymajcie kciuki.

Krąg//Mats StrandbergSara Bergmark Elfgren
Tą książkę dostałam na święta rok temu, znaczy się 2016, no. I bardzo ją chciałam przeczytać już od dwóch lat, może więcej, widywałam ją wiele razy w empiku, ale ostatecznie do zapisania jej na mojej liście tbr była rekomendacja Mai z kanału Maja K i miałam ją czytać w ferie w tym roku, ale wtedy nie miałam ochoty czytać w ogóle, a książka daje mi też takie autumn vibes.

Czas Żniw//Samanta Shannon
Krąg i Czas żniw stoją obok siebie na półce i proszą się o przeczytanie. Książkę pani Shannon otrzymałan na dzień dziecka i wtedy chciałam ją czytać, jednak niestety zbliżały się egzaminy i koniec roku, kilka przedmiotów mi się kończyło i miałam za dużo na głowie, w wakacje też nie miałam jak się w tą powieść wbić i mam nadzieję, że teraz mi się uda w nią zatopić.

To jest właściwie wszystko, ale nigdy nic ze mną jest niewiadomego, jednak jeżeli interesuje was to bym chciała przeczytać to macie tutaj taki tbr ogólny (życiowy). Jeżeli macie jakąś książkę, którą chcecie przeczytać tej jesieni to piszcie w komentarzach ewentualnie linki z postami na blogu.

3 komentarze:

  1. Ja robiłam TBR na wakacje i na razie nie planuję robić kolejnych planów :D
    Pozdrawiam, Ola
    bookwithhottea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne zdjęcie ♥
    Ania z bloga
    https://laheyrecenzuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. "Obca" jest świetna. Trudno przebrnąć przez początek, ale na pewno warto, bo co się dzieje dalej to jakieś szaleństwo ;) Ja jestem po 4 tomie i powoli przymierzam się do "Ognistego krzyża", ale coś zniechęca mnie ponad 1200 stron ;)
    Powodzenia w realizacji planu!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia uśmiech.