2016/03/21

NAJŁADNIEJSZE OKŁADKI KSIĄŻEK

Hej, dawno mnie tu nie było, ale myślę, że potrzebowałam takiej przerwy, a brak komentarzy pod postali jeszcze bardziej mnie demotywował, Dopiero wczoraj nabrałam chęci do napisania czegokolwiek, ale wracajmy do tematu posta: najładniejsze okładki.

Niby książki po okładce się nie ocenia, ale chyba większość książkoholików zwraca uwagę na okładki i ja zaliczam się do nich, co jednak nie oznacza, że książek z brzydkimi okładkami nie czytam, ale tek bardziej interesujące bardziej przykuwają moją uwagę i szybciej się po nie zabiorę iż za te z brzydką okładką. Więc zapraszam was na moje ulubione okładki. (Jeżeli kiedyś spodobają mi się jeszcze jakieś okładki postaram się je tutaj dodać)




Puki co to są wszystkie moje propozycje, jeżeli znacie książki z ładnymi okładkami to napiszcie mi ich tytuły pod spodem w komentarzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawia uśmiech.