2016/02/18

Filmowe Podwórko - Pay The Ghost (2015)



Hej dzisiaj chciałabym wam zrecenzować film z jednym z moich ulubionych aktorów.

Tytuł: Wrota Zaświatów
Oryginalny tytuł: Pay The Ghost
Rok: 2015
Gatunek: Horror
Reżyseria: Uli Edel
Scenariusz: Dan Kay

Spokojne życie profesora Mika' a Cola wywraca się do góry nogami kiedy nagle, w ułamku sekundy, podczas parady z okazji Halloween znika jego synek. Rozpaczliwe poszukiwania nie dają efektu. Rok później Mike zaczyna doświadczać czegoś w rodzaju dziwnych, przerażających wizji. Są one nie zrozumiałe, ale wydają się mieć związek z zaginięciem syna. Mike nie cofnie się przed niczym, aby odnaleźć zaginionego syna.

Szczerze obejrzałam ten film bo grał w nim Nicolas Cage, ale po przeczytaniu opisu postanowiłam go obejrzeć, a jak tylko znalazłam go w internecie od razu zabrałam się za niego.


Pierwsza rzecz, która zwróciła moją uwagę to sceneria. Wszystko wyglądało bardzo ładnie i miało klimat. Sam festiwal Halloween był naprawdę ładnie zrobiony i czułam ten klimat Halloween.


Kolejną rzeczą, jaka mi się podobała to wątek Halloween (ten kto to oglądał wie o co mi chodzi). Myślę, że twórcy naprawdę zainteresowali się pochodzeniem tego "święta". Był jeszcze wątek o zaginionych dzieciach połączony z tym o Halloween i też mi się podobał.


Niestety przechodzimy do minusów tego filmu. Pierwszym jest brak muzyki. Osobiście lubię gdy filmy mają jakąś ścieżkę dźwiękową, a tutaj jej zabrakło i nie mogłam się tak wkręcić w ten film i poczuć klimatu w 100%. Następnym minusem (pół na pół) jest gra aktorska Sarah Wayne Callies. Powiem tak, jej miny mi się bardzo nie podobały. Tak samo jak w  The Walking Dead nie lubię jej gry aktorskiej.


Kolejnym minusem będą średniej jakości efekty specjalne. Niektóre były nawet tandetne. Ogólnie w tym filmie czegoś mi brakowało i miałam niedosyt i nie nazwałabym go horrorem.


Podsumowując mam mieszane uczucia co do filmu i oceniłam go 6/10 i nie oceniałam go jako horror, trochę przymrużyłam oko na gatunek i oceniam go jako np. dramat.

Dzięki za czytanie i zapraszam was do napisania co sądzicie o tym filmie. I możecie mi napisać jak wam się podoba nowy sposób recenzji.

3 komentarze:

  1. Nie słyszałam o tym filmie :/ Wydaję się fajny, może się na niego skuszę ^^

    Zapraszam na konkurs!

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię tego aktora i choćby dlatego obejrzałabym ten film. Jednak skoro piszesz, że nie jest to nic specjalnego, więc może jednak poszukam czegoś lepszego na dzisiejsze popołudnie ;)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tym filmie.
    angelikalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia uśmiech.