2016/01/02

Hello 2016


Hej, jak wam miną sylwester? Mi miną miło. Chciałam napisać ten post na 1 stycznia, ale niestety nie miałam ochoty, a teraz siedząc i oglądając filmiki na youtubie coś mnie zainspirowało i teraz go piszę.
Na początku chciałabym wam życzyć wszystkiego dobrego i szczęścia. Abyście byli tacy sami jak w zeszłym roku, dwa lata temu i się nie zmieniali bo jesteście wspaniali tacy jacy byliście do tej pory oraz spełnili wszystkie swoje postanowienia, o ile take macie.
Osobiście nie wierzę w postanowienia noworoczne, bo jeżeli chcecie coś w sobie zmienić możecie to zrobić bez względu na porę roku. Sama od kilku lat nie mam postanowień noworocznych, tylko READING CHALLENGE.
Będąc w temacie zmian, w najbliższym czasie chciałbym rozwinąć bloga, coś do niego dodać. Mam parę planów, właściwie do czerwca, ale wcześniej nie miałam możliwości.
Sama parę rzeczy chcę w sobie zmienić, ale też jestem w trakcie ich zmieniania od jakiegoś czasu.
Dziękuję za czytanie i zapraszam was do komentowania i obserwacji. Mozecie napisać mi wasze postanowienia noworoczne, chętnie poczytam i napiszcie jak spędziliście sylwester.

3 komentarze:

  1. Powodzenia w Reading Challenge :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com
    facebook.com/Veronica-Lucy-1640180546233277/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzajemnie, wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)
    Zapraszamy do skomentowania naszej pierwszej notki.
    fashion-by-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia uśmiech.