2016/01/28

ALBO ALBO BOOK TAG

Hej, dzisiaj przychodzę do was z tagiem ALBO ALBO, nie przedłużając zapraszam do treści posta :)


WOLISZ CZYTAĆ TYLKO SERIE CZY TYLKO POWIEŚCI JEDNOTOMOWE?
Wolałabym czytać serię, ponieważ myśląc, że mogłabym już nigdy nie przeczytać Harry'ego, ale są też książki jednotomowe, których mogłabym nie przeczytać, a są naprawdę dobrymi pozycjami.

WOLISZ CZYTAĆ TYLKO AUTORKI CZY TYLKO AUTORÓW?
Patrząc na moją biblioteczkę widzę głównie autorki, ale brakowałoby mi książek King'a lub na autora Piątej Fali. Choć wybór jest trudny wybieram autorki.

WOLISZ KUPOWAĆ TYLKO W EMPIKU CZY TYLKO NA STRONACH INTERNETOWYCH?
Zazwyczaj kupuję książki w internecie (strona empiku), ale zdarza mi się pójść do empiku i tam kupić jakąś książkę, a ostatnio trafiam na fajne promocję w sklepie.

WOLISZ, ŻEBY WSZYSTKIE KSIĄŻKI ZOSTAŁY ZEKRANIZOWANE W FORMIE FILMU CZY SERIALU?
Choć wielką miłośniczką seriali jestem, to nie wyobrażam sobie wszystkich książek jako serial lub jako film. Dajmy na to Uniwesum Harry'ego Potter'a, wyobrażacie sobie to jako serial... nie. Albo Pretty Little Liars, Pamiętniki Wampirów filmyby nie przeszły. Plus dodatkowo: jak każdy wie jest seria książek Dary Anioła, film mi się naprawdę podobał (film oglądałam pierwszy, potem książkę), ale nawet jak były jakieś rozbieżności pomiędzy książką a filmem były znośne. Serial mi się nie podoba, pozmieniali w nim za dużo.

WOLISZ CZYTAĆ 5 STRON DZIENNIE CZY 5 KSIĄŻEK TYGODNIOWO?
To chyba wiadomo, że 5 książek tygodniowo.

WOLISZ BYĆ PROFESJONALNYM RECENZENTEM CZY AUTOREM?
Od dziecka chcę napisać książkę i mam jakieś wstępne zarysy tego, nawet kiedyś trochę pracowałam na Wattpad'dzie.

WOLISZ CZYTAĆ 20 ULUBIONYCH KSIĄŻEK W KÓŁKO CZY SIĘGAĆ PO NOWE POZYCJE?
Wolałabym sięgać po nowe pozycje, nie chciałabym się zamknąć w jednym kole z dwudziestoma książkami i cały czas je czytać. Wiadomo brakowało by mi pewnych pozycji, ale wolę się otworzyć na nowe dzieła.

WOLISZ BYĆ BIBLIOTEKARZEM CZY SPRZEDAWCĄ KSIĄŻEK?
Myślę, że bycie sprzedawcą jest bardziej opłacalne. Mimo to, że sama wypożyczam książki z biblioteki to tam moim zdaniem dużo osób nie przychodzi.

WOLISZ CZYTAĆ TYLKO ULUBIONY TYP LITERATURY CZY WSZYSTKO POZA TWOIM ULUBIONYM TYPEM LITERATURY?
Szczerze nie mam ulubionego typu po prostu po opisie stwierdzam czy może mi się książka spodobać czy nie. Lubię książki dla młodzieży (YA, NA itp.) i puki co mogłabym czytać te.

WOLISZ CZYTAĆ KSIĄŻKI TYLKO FIZYCZNE CZY TYLKO E-BOOK?
Szczerze marzy mi się czytnik e-book, ale sam zapach książek przyciąga.

Dobra to cały tak, mam nadzieję, że się podobał. Zostawcie komentarz, bo każdy mnie popycha, by więcej pisać. Życzę wam miłego dnia :)

2 komentarze:

  1. Bardzo lubię takie TAG'I.
    mikolajkulicki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja coraz częściej sięgam po ebooki bo jest po prostu taniej śiągnąć mi z chomikuj :) Jednak oczy szybko się męczą :( Uwielbiam takie tagi!
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) -> MARTA-ZET.BLOGSPOT.COM - klik♥

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia uśmiech.