2015/12/07

COFFEE FILM TAG

Hej, chciałabym was przeprosić za brak wpisu wczoraj ,ale byłam z rodziną a w ciągu tygodnia nie miałam za dużo czasu go napisać. Wracając do dnia dzisiejszego przygotowałam dla was tag, który zobaczyła na youtubie i postanowiłam go dla was przetłumaczyć.
https://littlecloudydreams.files.wordpress.com/2013/09/12.jpg

1. Czarna kawa: film, w który trudno się wciągną, a ma wielu fanów.
Szczerze to sama nie wiem jaki to może być film, bo zazwyczaj jak się w film nie wciągną to go nie kończę.

 2. Miętowa Mocha: film, który robi się bardziej populary w trakcie okresu świątecznego.
Mam dość dziwne upodobanie, ponieważ Lubie oglądać filmy wakacyjne/letnie, porostu luźne, których akcja dzieje się w cieplejszej porze roku w zimę. Nie wiem dlaczego tak się dzieje,  ale tak jest.

3. Gorąca Czekolada: ulubiony film dla dzieci.
Nie mam ulubionego filmu dla dzieci za to lubię wszystkie animowane filmy Disneya i większość DreamWorks. 

4. Podwójne espresso: film, który utrzymuje cię na krawędzi siedzenia do początku do końca.
Zapewne będzie to jakiś thriller lub sc - fi. Wybieram: Zapowiedź

5. Starbucks: film, który widzisz wszędzie.
Kiedyś "prześladowały" mnie Igrzyska Śmierci i zawsze widziałam jakieś gify, memy,  recenzje itp.

6. Hipster Coffee Shop: filmy niezależnie/indie, który zasługuje na rozgłos.
Anna/Mindscape zasługuje na rozgołs. Nie jestem pewna czy to film niezależny, ale był puszcza na festiwalach.

7. Ups, przypadkowo dostał bezkofeinową: film, od którego oczekiwałeś wiele.
Byli to Nietykalni, prze te wszystkie pochlebne recenzje i polecenia myślałam że to będzie coś niesamowitego i się zawiodłam i to bardzo. 

8. Idealne połączenie: film, który jest słodko -gorzki, ale dalej się tobie podoba.
Seria Niefortunnych Zdarzeń jest takim idealnym połączeniem wielkiej tragedii i miłości rodzinnej, co tworzy taki słodko - gorzki smak. 

9. Kawa z cukrem: film, który kochasz trochę za bardzo.
Zawsze gdy słyszę: film, który kochasz to myślę o całym uniwersum Harrego Pottera i o Incepcji

10. Przyjaciele nie pozwalają pić przyjaciołom Stsrbucks'a: film, który karzesz unikać innym.
Mam takie dwa filmy: Nietykalni i I Spit on Your Grave. Wiem, że oba filmy mają wiele fanów, ale wiem, że ocena Nietykalnych może zależeć od ulubionych tematów itp, ale I Spit on Your Grave jest beznadziejnym filmem i szczerze nie polecam.

Dzięki za czytanie, mam nadzieję, że wam się podobało. Zapraszam was do robienia tych tagów i wysyłania mi linków to chętnie przeczytam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawia uśmiech.