2015/10/06

Filmowe Podwórko - Finding Carter

Hej, dzisiaj w nocy (właściwie  w środę w nocy) odbędzie się premiera sezonu 2B, czyli jednego z moich ulubionych seriali Finding Carter.



Carter trafia do aresztu. Dowiaduje się, że została porwana przez Lori Stevens, gdy była małym dzieckiem, a za drzwiami czekają na nią prawdziwi rodzice. Musi wrócić do swojej prawdziwej rodziny - Wilsonów.

 http://lovelace-media.imgix.net/uploads/680/95e06470-b1a6-0132-9a37-0e01949ad350.gif?

Ten serial jest od MTV, więc podchodziłam do niego z dystansem, bo wiadomo jak to MTV. Na szczęście się nie zawiodłam. Finding Carter jest niesamowitym serialem, dzięki niemu zaczęłam się bardziej przekonywać do seriali od MTV. I co to intra jest idealne: muzyka, pokój Carter. Dobra... w całym serialu muzyka jest świetnie dobrana.




Finding Carter było moimi planami na wakacje, szczerze nawet nie pamiętaj jak dowiedziałam się o tym serialu. Cały czas zwlekałam z jego oglądaniem, lecz skończyło się na ty, że obejrzałam wszystkie odcinki w 3 dni. I został on moim ulubionym serialem.



Ja zwykle nie płacze na filmach, serialach, książkach itp., lecz z Finding Carter jest inaczej. Kiedy Lori i Carter maja ten popularny dialog od razu chce mi się płakać lub ostatni/przedostatni odcinek 1 sezonu... sytuacja z Maxem (jeżeli ktoś oglądał to wie o co mi chodzi). Płakałam na jeszcze wielu momentach, lecz teraz nie pamiętam.

http://lovelace-media.imgix.net/uploads/26/979f83c0-ea77-0131-6d4c-0aa0f90d87b4.gif?

Gra aktorska jest naprawdę dobra, głównie mówię tu głównie o Kathryn Prescott, czyli serialowej Carter. Kat jest naprawdę utalentowana. Reszta obsady jest też niesamowita np: Alex Saxon lub Caleb Ruminer. Ale nie mogło się obejść bez postaci , jakie mnie denerwowały. Jest to Taylor, ale (na szczeście) nie cały czas. Ubiór obsady jest jednym z lepszych w serialach jakie oglądałam do tej pory.

Polecam wam ten serial bardzo serdecznie, jest niesamowity oceniła go 10/10.

Oglądaliście Finding Carter lub zamierzacie? Możecie się wszyscy podzielić swoją opinia na dole w komentarzach.

1 komentarz:

  1. ciekawy blog,można tu coś znaleźć dla siebie :) może wspólna obserwacja? x


    Pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com + jeśli mozesz kliknij w linki :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia uśmiech.