2015/09/30

Filmowe Podwórko - Bez Litości / I Spit on Your Grave (2010)

Hej, jak wam miną miesiąc szkoły? Mi się puki co podoba, ale znając życie za miesiąc, dwa już będę miała jej dosyć. Ale wróćmy do tematu posta. Dzisiaj mam dla was film, który obejrzałam wczoraj wieczorem.

http://cdn.bleedingcool.net/wp-content/uploads/2010/12/I_Spit_On_Your_Grave_I_Spit_Online_One_Sheet.jpg

Jennifer Hills, młoda, atrakcyjna pisarka wyjeżdża do domku w lesie, aby w malowniczej okolicy popracować nad kolejną powieścią. Niestety szybko zwraca na siebie uwagę miejscowych zbirów. Bandyci brutalnie ją gwałcą, a kobieta cudem uchodzi z życiem. Kiedy Jennfer dochodzi do siebie postanawia wymierzyć sprawiedliwość na własną rękę. Rozpoczyna się brutalna zemsta.

 http://cdn.bloody-disgusting.com/wp-content/uploads/2012/08/I-Spit-on.png

Jedna z moich koleżanek mówiła, że ten film fiest świetny, można się przestraszyć, jest to horror (nie jest) itp. Ja jestem przygotowana, że horrory mnie nie straszą i nie ruszają, więc zawsze patrzę na te gatunki filmu inaczej inż moi znajomi. Powiem wam teraz, że mi się ten film nie podobał. Dlaczego? Czytajcie dalej.




Film trwa 1 godz. 50 min., wstęp trwa godzinę, co jest przez to bardzo nudne. W tej produkcji jest bardzo mało dialogów. Bohaterowie mi nieprzypadli do gustu. Co mnie zdenerwowało: główna bohaterka: kiedy ucieka z domu, w którym została zgwałcona biegnie do lasu. Czemu nie pobiegła w stronę drogi do miasta? Tam więcej osób mogłoby jej pomóc.

https://s.ynet.io/assets/images/movies/I_Spit_on_Your_Grave_2010/large-screenshot1.jpg

Moim zdaniem, gra aktorska była kiepska, lecz nie najgorsza. Chyba najlepszą robotę w tym filmie zrobili kamerzyści i scenarzyści, ponieważ miejscówki są tam bardzo klimatyczne. Kąty padania kamery są ciekawe np. z perspektywy, któregoś z bohaterów. Kamerzyści świetnie ujęli całą scenerię.

http://image.tmdb.org/t/p/original/nvNnpEoHrcwKDNFkcGp7FKJ9FH1.jpg

Jeżeli przeczytaliście opis, to nie musicie oglądać filmu. Wszystko co dystrybutor tu napisał jest całą fabułą filmu. Głowna bohaterka chce się zemścić, więc ich - jak można było przewidzieć- zabija. Każdego na inny sposób, co jest ok. Pomysłowość Jennifer jest naprawdę niesamowita, lecz te zabójstwa są bardzo drastyczne, co mi się nie podobało. Tak ja z nagością, jest jej masa, rozumie, że ja gwałcą itp. ale dlaczego musi być aż tyle nagości?


Ja oceniłam film 1/10, co powoduje, że film dołącza do listy: najgorszych filmów, jakie widziałam w życiu.


A wam się film podobał? Na ile go oceniliście? Napiszcie wasze opinie w komentarzach, chętnie je poczytam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawia uśmiech.