2015/04/24

Przeprosiny & Poprawa

Chciałabym was bardzo przeprosić długą nieobecnością na moim blogu, no ostatnio odzywałam się w lutym. Wszystko było uzależnione szkołą itp. Nauczyciele nie znają litości...niestety. Mieliśmy wiele szkolnych projektów, dużo długoterminowych prac domowych, prace klasowe i sprawdziany. Codziennie coś innego. Choć trochę odpuścili ale i tak w przyszłym tygodniu mam dwie prace klasowe i projekt.

 

Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie. Przecież każdy chodzi/chodził do szkoły i znają ten ból...nie mieć an nic czasu. Nie oszukujmy się od wtorku miałam egzaminy i wiadomo jak dalej historia się układa.

 


Na szczęście już jest po egzaminach i mam więcej wolnego czasu, więc będzie czas na bloga, na
oglądanie seriali, filmów, czytanie i granie, żeby coś wam zrecenzować.


 

Szczerze jeszcze jednym powodem, dla którego nie pisałam to brak odzewu od was. Nikt mnie nie obserwował, nie było żadnych komentarzy ani wyświetleń pod ostatnimi trzema postami. Jak robię coś źle to napiszcie... naprawdę ja je przeczytam, zainspiruje się nimi i postaram się dostosować do waszych rad.


Mam zamiar obejrzeć Władcę Pierścieni (tak, tak nie oglądałam), resztę odcinków Pamiętników Wampirów; Plotkarę, Bates Motel, Sekretny Krąg [jeżeli ktoś oglądał seriale to poproszę wyślijcie mi swoją opinię]. Co do książek to może mi się kiedyś zrobić dla was listę i potem zrecenzować co czytałam. A co do książki jakiej obecnie czytam: Zielona Mila Stephena Kinga


Co do jakiś nowych postów pracuje nad jednym, ale to może trochę potrwać; puki co to zostanie moją tajemnicą. Chciałam wam też napisać notkę na temat: rzeczy, które mnie relaksują, chociaż to są trochę nietypowe rzeczy, ale co tam taka jestem.[Mała podpowiedź: co koiło Annę z filmu Anna/Mindscape?- mnie to też koi/relaksuje].


Co do nowej serii, która pojawi się w 90% to Ulubieńcy Miesiąca. A serie nad, którymi myślę to może kiedyś się jakieś DIY pojawi, ale to nie pewne.
 

Jeszcze raz bardzo was przepraszam, mam nadzieję, że rozumiecie.


Zapraszam was do obserwacji bloga i skomentowania tego postu.

xoxo,
CocoM

2 komentarze:

  1. Dziwne te gify to takiego posta. No ale oby te nowe posty, serie Ci wyszly! <3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację, nauczyciele nie znają litości, haha :D

    Zapraszam!
    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia uśmiech.