2014/12/25

Poznajcie mnie...



Hej dzisiaj chciałabym napisać, co planuję robić tutaj na blogu, o moich zainteresowaniach, ulubionej muzyce itp.

Szczerzę mój blog będzie opierał się na - przynajmniej tak myślę- lifestylu, czyli o rzeczach, które robić. Myślę że pojawią się tu jakieś recenzje, coś o moich zainteresowaniach.

Osobiście, myślę że nie jestem zbyt ciekawą osobą, ale tak czy siak chcę się nim podzielić. A wchodząc w temat zainteresowań, bardzo lubię oglądać filmy i seriale. Lubię grać w gry(nie tylko simsy) i lubię też czytać książki.

Co do muzyki słucham wszystkiego co mi wpadnie w ucho. Moimi ulubionymi piosenkarkami/zespołami są: Megan Nicole, Becky G, Bea Miller,Ariana Grande, Katy Perry, Maroon 5 i Against The Current.

Jestem w kilku fandomach, ale za to jestem każdemu wierna w 100% Nimi są:
1. Meganizer - Megan Nicole
2. Beaster - Becky G
3. Beast - Bea Miller
4. Tributes - Igrzyska Śmierci
5. Arianator - Ariana Grande
6. Potterhead - Harry Potter
7. KatyCat - Katy Perry
8. Shadowhunters - Dary Anioła
9. Little Liars / PLLFamily (zobaczyłam w internecie dwa, więc też oba wpisałam) - Słodkie Kłamstewka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawia uśmiech.