2015/08/10

TOP 4 SERIALI #2

Hej! wybaczcie, że trochę mnie nie było na blogu, ale wciągnęłam się w seriale. Nie chcę dużo o tym dlaczego nie pisałam, bo to strata naszego czasu. Po prostu intensywne wakacje. Skończyłam gimnazjum, więc musiałam składać te wszystkie papiery itp. Dobre jest w tym, że dostałam się do mojej wymarzonej szkoły.

Przechodząc do tematu: moje kolejne ulubione seriale. Wcześniej zrobiłam taki post i chciałam powiedzieć wam o innych serialach, które mi się spodobały od ostatniego posta.


1. Finding Carter

Nastolatka trafia do aresztu. Dowiaduje się, że została porwana, gdy była małym dzieckiem, a za drzwiami czekają na nią prawdziwi rodzice. 

Jest to serial z moich wakacyjnych planów. Do tego serialu bardzo zaniżałam progi jakości przez znak MTV. Lecz serial mnie urzekł i jest jednym z moich ulubionych EVER. Tak jak z prawie każdym serialem myślałam, że obejrzę jeden odcinek i więcej tego nie tknę, ale jak skończyłam jeden odcinek to odrazy oglądałam następny.

Moja ocena: 10/10

 


2. Skins (UK)

Perypetie grupy angielskich nastolatków, którzy pomagają sobie w codziennych problemach.

Nie oszukując nikogo oglądam ten serial z powodu Kathryn Prescott, która grała w 2 generacji. I tylko tą obejrzałam i trochę 1 generacji. Serial mnie zachwycił. Jest bardzo szczery i pełyn narkotyków, alkoholu itp.

Moja ocena: 10/10

 http://img0.ndsstatic.com/wallpapers/d5971d053a6cc212739e516db9723019_large.jpeg


3. Scream (2015)

Viralowy filmik, który trafia na YouTube, staje się preludium do serii makabrycznych morderstw w spokojnym miasteczku Lakewood.

Kolejny serial pod znakiem MTV, który mi się spodobał. Powoli zaczynam się przekonywać do serial pod produkcją MTV i chyba to dobry krok. Ten serial jest spin-off do Scream (Krzyk) z 1996 roku.

Moja ocena: 8/10




4. Wayward Pines

Agent Ethan Burke przybywa do małego miasteczka Wayward Pines, aby odnaleźć dwóch zaginionych kolegów.

Serial miałam upatrzony od końca 2014. Serial oglądałam wraz z premierami na FOX. Podobał mi się. lecz trochę zawiodłam się zakończeniem i faktem, że nie będzie kontynuacji serialu.

Moja ocena: 8/10




Więc to koniec. Mam nadzieję, że pojawi się więcej TOP 4 SERIALI. Zostało mi tylko podziękowanie za przeczytanie i zapraszam was do podzielenia się, czy oglądaliście, któryś z tych seriali oraz do zaobserwowania mojego bloga po więcej postów.

1 komentarz:

  1. ŚWIETNY I CIEKAWY POST! <3 xxx

    Zapraszam na nowy post! Jeśli się spodoba skomentujcie i zaobserwujcie bloga! BUZIAAK <3 xxx
    veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia uśmiech.